Kurz / Operátor call centra/Administrativní pracovník – základní znalosti a dovednosti

 
 
 
 
 

Kurz / Operátor call centra/Administrativní pracovník – základní znalosti a dovednosti

<< Zpět

Cena: 5100,- Kč bez DPH
Délka kurzu: 2 (dny)

Termín:Místo konání:Obsazenost: 
19. 01. 2022 - 20. 01. 2022Antala Staška 34 - PrahaVOLNOOBJEDNAT
28. 05. 2022 - 29. 05. 2022Antala Staška 34 - PrahaVOLNOOBJEDNAT

Prezenční školení probíhá v souladu s protiepidemickými opatřeními.  

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz je určen všem zaměstnancům na pozici operátora (pasivní linka) a administrativním pracovníkům, kteří jsou v každodenní komunikaci se zákazníky. Kurz NENÍ zaměřen na přesvědčovací techniky spojené se zvyšování prodeje, proto NEMUSÍ být vhodný pro obchodníky a aktivní operátory oslovující zákazníky.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Cílem kurzu je seznámení se zásadami efektivní komunikace, asertivním jednáním, organizací času, sebemotivací a prací se stresem. Účastníci školení budou schopni využít své komunikační dovednosti a asertivní přístup pro řešení krizových situací a konfliktů. Budou znát zásady etikety a pravidla písemné, telefonické a elektronické komunikace. Součástí kurzu jsou praktická cvičení a práce ve skupinách


Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO ONLINE ŠKOLENÍ
Zkouška připojení a otevření virtuální učebny od 08.30 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

Program: 1. den 9:00 – 15:00, 2. den 9:00 – 15:00

  • Zásady komunikace se zákazníkem  
  • Konflikty se zákazníky, techniky řešení konfliktů a neshod v souladu s asertivním jednáním
  • Efektivní organizace pracovního času prostřednictvím nástrojů time managementu
  • Pravidla písemné a emailové komunikace dle normy ČSN 01 6910:2014
  • Základy etikety – etiketa telefonování a písemné komunikace
  • Sebemotivace a stress management
  • Případové studie

Lektor: Ing. Simona Hobzíková,MBASoňa Pršalová, BBA


Pro další rozvoj doporučujeme účastníkům kurzy:

Motivace a stimulace pracovníků
Workshop – Tvorba a řízení dokumentů s využitím nástrojů Google
Efektivní práce v MS Word, MS Excel a MS PowerPoint - praktický nácvik

 

 

 

 
tel/fax: 566 620 261 | e-mail: info@systemy-jakosti.cz© SYSTÉMY JAKOSTI s.r.o. 2018