Kurzy / Soft dovednosti
Na dnešním trhu práce jsou velmi žádaným artiklem. Musí je ovládat vrcholní manažeři, ale také střední management, mistři, vedoucí, řadoví pracovníci... O čem je řeč? O soft skills neboli měkkých dovednostech. Nemůžeme je změřit tak jako počítačové dovednosti, finanční znalosti nebo jiné technické odbornosti, to ale neznamená, že nejsou důležité. Špičkového pracovníka z Vás neudělají "jen" odborné znalosti, ale také umění vyjednávat, organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost řešit konflikty, asertivní jednání. Měkké dovednosti si lze osvojovat a rozvíjet po celý profesní život. Pro Váš osobní a profesní rozvoj Vám nabízíme celou škálu soft dovedností, stačí si jen vybrat.
-
Zaměření kurzu: definování účelu a cíle prezentace, tvorba obsahu prezentace a její vizualizace, nácvik zahájení prezentace, dechová a artikulační cvičení.
-
Zaměření kurzu: Adaptační proces, kvalifikační požadavky na pracovníky, hodnocení a vzdělávání pracovníků.
ONLINE ŠKOLENÍ - z bezpečí Vašeho domova/kancelářeOBJEDNAT
zobrazit více termínů
BRNOOFFICE s.r.o., Králova 279/9 - BrnoOBJEDNAT
-
Zaměření kurzu: leader nebo manažer, porovnání činností řízení a vedení lidí, charakteristiky dobrého leadera, styly vedení, nástroje podporující posun od manažera k leaderovi.
ONLINE ŠKOLENÍ - z bezpečí Vašeho domova/kancelářeOBJEDNAT
-
Zaměření kurzu: týmové cíle a přínosy, vedení a řízení týmu dle týmových rolí, motivace a řešení konfliktu.
-
Zaměření kurzu: teorie motivace a stimulace, vlivy motivačního prostředí, rozdíly v pracovní motivaci, motivační typy, motivační rozhovor, nástroje motivace, sebemotivace.
-
Zaměření kurzu: systém hodnocení pracovníků, význam hodnocení pracovníků ve firmě, formuláře a metodika hodnocení, metody hodnocení.
Pro tento kurz nejsou vypsány termíny.
-
Zaměření kurzu: úskalí vnitropodnikové komunikace, cíle firmy a komunikační sítě, komunikační dovednosti a nástroje, asertivita a zvládání manipulativního chování.
-
Zaměření kurzu: porada jako nástroj efektivní komunikace, vedení lidí a týmů, příprava a realizace porady, závěry z porady a následné činnosti, praktický nácvik.
Pro tento kurz nejsou vypsány termíny.
-
Zaměření kurzu: organizace osobních a pracovních úkolů, předpoklady řízení času, stanovení priorit a plánování.