Kurz a rekvalifikace ISO 9001, 14001, 27001, 18001, 17025, 15189, SVP

 
 
 

 

Časté dotazy

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, co mám dělat?

Ihned po vytvoření objednávky zasílá náš systém potvrzení o objednávce na zadaný email účastníka, případě objednavatele. Pokud Vám email nedorazil, podívejte se do nevyžádané pošty (spamu) zda email nezapadl tam. V případě, že nikoliv napište nám na sekretariat@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a email Vám opětovně zašleme.

Nedorazila mi před školením faktura, mohu dorazit na školení?

Fakturu zasíláme před školením nebo v návaznosti na vytvoření objednávky (v případě, že se objednáte na školení, které má termín realizace za méně než 14 dnů). Pokud Vám faktura nedorazila, podívejte se do nevyžádané pošty (spamu) zda email nezapadl tam. V případě, že nikoliv napište nám na divisova@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 777 010 465 a fakturu Vám zašleme.

U nás ve společnosti chvilku trvá, než dojde k provedení platby za školení. Můžu se účastnit školení, i když ještě nedošlo k platbě?

Platbu za školení je nutné provést v rámci termínu splatnosti, který je uveden na faktuře. V případě, že termín školení je dříve než konečný termín splatnosti, je možné se školení zúčastnit.

Mohu za školení zaplatit na místě? Mohu využít k platbě platební kartu?

Platbu na místě je možné realizovat po dohodě, zejména ve speciálních případech. Pokud z nějakého důvodu budete mít zájem o platbu na místě, napište nám na sekretariat@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a domluvíme se. Platbu platební kartou bohužel nepřijímáme. Při platbě na místě Vás žádáme o přesnou částku. Upozorňujeme, že jde o cenu kurzu + 21% DPH.

Na školení jdeme 3 zaměstnanci z jedné společnosti, můžeme čerpat nějakou slevu?

Ano, v případě účasti 3 a více zaměstnanců lze uplatnit slevu 10% na cenu kurzu. Do objednávky, kolonky slevový poukaz zadejte kód: 3+10%slv. Sleva platí jen při účasti 3 a více účastníků z jedné společnosti na jednom školení ve stejném termínu. V případě odhlášení 1 účastníka z trojice účastníků není možné slevu uplatnit.

Potřebuji, aby bylo na faktuře uvedeno číslo objednávky či jiný specifický kód. Co mám dělat?

Uveďte číslo objednávky či jiné nároky k faktuře do kolonky Ostatní požadavky.

Nemohu se zúčastnit školení, co mám dělat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, ale máte zájem o školení v náhradním termínu, napište nám na sekretariat@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a domluvíme Vaše přesunutí na nový termín. V případě, že chcete stornovat Vaší objednávku postupujte dle Smluvních podmínek, bod 3. Storno a poplatky.

Necítím se dobře, asi jsem nemocný. Je ráno, den školení. Co mám dělat?

Zdraví je na prvním místě. V případě, že se necítíte dobře, pociťujete nějaké obtíže, zůstaňte raději doma nebo zamiřte k lékaři. Zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103, že nemůžete na školení dorazit, aby na Vás lektor nečekal. Následně se na Vás obrátíme s informacemi, jak vzniklou situaci vyřešit.

Nemohu se školení zúčastnit. Jsem nemocný. / Mám závažné osobní nebo pracovní důvody. Co mám dělat?

V případě vážných důvodů má přihlášený účastník možnost vyslat za sebe náhradu nebo se zúčastnit kurzu v dalším termínu. Pokud taková situace nastane, napište nám na sekretariat@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a domluvíme se.

Potřebuji nějaké pomůcky na školení?

U většiny školení nepotřebujete žádné pomůcky. Materiály, skripta a psací potřeby obdržíte na školení. U vybraných školení doporučujeme účastníků, aby si donesli vlastní notebook. Tuto informaci obdrží v pozvánce na školení.

Jak je to se stravováním v rámci školení? Mám si něco donést?

Během školení je pro Vás připraveno drobné občerstvení v podobě vody, kávy, horké vody na čaj a sladké oplatky. Během oběda můžete využít stravovací zařízení v okolí školicí místnosti (tipy kam na oběd dostanete na školení). V Praze je k dispozici mikrovlnná trouba v případě, že si donesete vlastní jídlo v krabičce. Jen nezapomeňte na vlastní příbor :)

Kde mohu parkovat v Brně?

Parkovat můžete v přilehlých ulicích Králova, Sirotkova nebo Tolstého.  Jedná se o zónu C, oblast 2-02, přes den bez regulace.

Pro zónu C platí regulace jen přes noc (od 17 do 6 hodin). V tuto dobu bude parkování pro návštěvníky zpoplatněno sazbou 20 Kč/hod. s tím, že prvních 60 minut bude 1x denně zdarma.

Kde mohu parkovat v Praze?

Školicí místnost se nachází v oblasti, kde došlo již k zavedení parkovacích zón. Parkovat můžete v ulici Jemnická a Želetavská. Téměř po celé délce ulice jsou tzv. zóny, na kterých můžete parkovat bez parkovacího oprávnění. Cena stání je zpoplatněna: 20,- Kč/1 hodinu. Současně můžete využít parkoviště v ulici V Zápolí, která se nachází cca 10 minut v docházkové vzdálenosti od školicího centra. 

Mám zpoždění, dorazím na školení až po 9.00 hodině. Co mám dělat?

Pokud víte, že dorazíte na školení později, napište nám SMS nebo zavolejte na 727 882 103. Omluvíme Vás a až dorazíte, lektor Vás zapojí do školení.

Potřebuji opětovně vystavit osvědčení nebo certifikát, co mám dělat?

V případě požadavku na opětovné vytištění a poslání Osvědčení/Certifikátu účtujeme poplatek 200,- Kč. Ke znovu vydanému Osvědčení/Certifikátu bude přiložena faktura na tuto částku. Pokud taková situace nastane, napište nám na sekretariat@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a domluvíme se.

Nabízíte online školení či webináře?

Nabízíme několik online školení. V případě zájmu o online školení nás kontaktujte na info@systemy-jakosti.cz nebo zavolejte na 566 620 261 / 727 882 103 a pokusíme se domluvit na možnostech vzdáleného školení. Webináře aktuálně nenabízíme.

přečíst celý článek >>


Systémy jakosti s.r.o. na Facebooku

 

 

 

 
tel/fax: 566 620 261 | e-mail: info@systemy-jakosti.cz© SYSTÉMY JAKOSTI s.r.o.