Kurz / ONLINE - 3x3 Týmová spolupráce na home office

 
 
 
 
 

Kurz / ONLINE - 3x3 Týmová spolupráce na home office

<< Zpět

Cena: 1500,- Kč bez DPH
Délka kurzu: 3 (dny)

Termín:Místo konání:Obsazenost: 
09. 12. 2020 - 18. 12. 2020
(09. 12. 2020, 10. 12. 2020, 18. 12. 2020)
ONLINE ŠKOLENÍ - z bezpečí Vašeho domova/kancelářeVOLNOOBJEDNAT

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz je určen manažerům, vedoucím pracovníkům, týmlídrům, kteří chtějí své zaměstnance a pracovní tým motivovat, rozvíjet a hodnotit během práce na home office pro dosažení optimálního výkonu.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Poradíme Vám jak nastavit spolupráci členů týmu, aby tým fungoval a dosahoval výsledků i přes bariéru v podobě práce na dálku. Seznámíte se s nástroji, které lze využít při práci na home office, například pro sdílení dokumentů mezi kolegy. Naučíte se jak z online porady udělat efektivní nástroj pro pracovní tým. Zaměříme se nejen na samotné provedení porady, ale i na fázi přípravy na poradu a následné činnosti. Vyzkoušíte si jak stmelit tým prostřednictvím online teambuildingu, který pomůže posílit týmového ducha a kolektiv, zlepší vzájemnou komunikaci a pomůže s rozvojem zaměstnanců.  

 

Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO ONLINE ŠKOLENÍ
Zkouška připojení a otevření virtuální učebny od 08.30 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

1. den - 09:00 - 12:00 hod.

  • Nastavení systému spolupráce a zásad na home office
  • Udržení pracovní výkonnosti na home office, zadávání úkolů a jejich vyhodnocení
  • Vedení pracovního týmu, nastavení vhodné komunikace a efektivní spolupráce
  • Online teambuilding - přínosy realizace

2. den - 09:00 - 12:00 hod.

  • Online porady - nástroje pro komunikaci (Google, Microsoft, a další), úskalí online forem porad
  • Příprava a organizace před poradou – plán a členové, podkladové materiály, technické zabezpečení
  • Realizace porady – nastavení komunikace a prezentace témat, jednání s problémovými členy porady, nervozita a přeskakování mezi náměty
  • Závěr a následné činnosti – zápis z porady, úkoly a cíle

3. den - 9:00 - 12:00 hod.

  • Tvorba a řízení dokumentů s využitím nástrojů Google a Microsoft  
  • Dostupné nástroje a kancelářské aplikace pro tvorbu a řízení dokumentů
  • Společná práce týmu v souborech
  • Praktické procvičování a ukázky, tvorba a řízení dokumentů a jejich společná správa

Lektor: Ing. Simona HobzíkováIng. Josef Sobotka


Pro další rozvoj doporučujeme účastníkům kurzy:
ONLINE - 3x3 MS Excel - praktický nácvik a příklady použití
Motivace a stimulace pracovníků
Budování týmu a týmová spolupráce

 

 

 

 
tel/fax: 566 620 261 | e-mail: info@systemy-jakosti.cz© SYSTÉMY JAKOSTI s.r.o. 2018