Kurz / Efektivní práce v MS Word a MS Excel - praktický nácvik

 
 
 
 
 

Kurz / Efektivní práce v MS Word a MS Excel - praktický nácvik

<< Zpět

Cena: 6500,- Kč bez DPH
Délka kurzu: 2 (dny)

Pro tento kurz nejsou vypsány termíny.

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz je vhodný pro všechny, kteří si chtějí prohloubit návyky pro efektivnější a výkonnější práci s MS Word a MS Excel. Kurz doporučujeme pracovníkům, kteří pro svou pracovní činnost využívají MS kancelářské nástroje. Školení je vhodné také pro pracovníky tvořící/spravující řízenou dokumentaci, kteří si chtějí obnovit a zdokonalit povědomí o práci s kancelářskými aplikacemi.

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Seznámíte se s prostředím MS Word a MS Excel, abyste se naučili efektivně pracovat s vybranými nástroji těchto kancelářských aplikací. Součástí školení jsou praktické příklady a workshopy.


Po absolvování semináře účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.
Upozornění: Účastníci si na kurz donesou notebook s instalovanými produkty MS Word, MS Excel, MS PowerPoint. V případě, že nemáte notebook k dispozici, kontaktujte nás pro zapůjčení.

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO ONLINE ŠKOLENÍ
Zkouška připojení a otevření virtuální učebny od 08.30 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

Program: 1. den: 9.00 až 16.00 hod. 

  • Obnova a osvojení správných návyků formátu dokumentu, praktické klávesy,
    tipy pro zjednodušení a optimalizaci práce
  • Pracovní prostředí textového procesoru Word / karta Soubor / Pásy karet
  • Zásady pro psaní dokumentů
  • Vkládání (tabulky, ilustrace, odkazy, text) a jejich úpravy
  • Komentáře, sledování změn, porovnávání dokumentů, ochrana dokumentu
  • Záhlaví/zápatí, číslování stránek, oddíly, obsah 

Program 2. den: 9.00 až 16.00 hod.

  • Obnova a osvojení správných návyků formátu tabulek, praktické klávesy,
    tipy pro zjednodušení a optimalizaci práce v tabulkách
  • Pracovní prostředí tabulkového kalkulátoru Excel / karta Soubor / Pásy karet
  • Vkládání (kontingenční tabulky, ilustrace, grafy, text…) a jejich úpravy
  • Komentáře, sledování změn, porovnávání tabulek, ochrana tabulky
  • Záhlaví/zápatí, číslování stránek, tisk
  • Propojení, společná práce nebo sdílení dokumentů/tabulek
  • Základní vzorce, které se v Excelu využívají, jejich vkládání, úpravy, kontrola a vyhodnocování

Lektor: Ing. Josef Sobotka


Pro další rozvoj doporučujeme účastníkům kurzy:

Správce dokumentace I. - Organizace a řízení dokumentů
Projektový management pro začátečníky
Kreativní metody řízení
Time management - efektivní využití času

 

 

 

 
tel/fax: 566 620 261 | e-mail: info@systemy-jakosti.cz© SYSTÉMY JAKOSTI s.r.o.